Fru Siöstads möhippa 💍👰🏼🎉💕

I torsdag åkte jag upp till Stockholm tillsammans med pappa. En ledig dag på fredagen för att fixa med de sista förberedelserna inför Lowa möhippa. Jag hann med en lunch tillsammans med Carro och hennes nykläckta son innan det var dags för mig att plocka upp Mimmi i Solna för att sedan åka och handla de sista inför lördagen. 

Lowas möhippa blev perfekt. Vi kindnappade henne strax efter klockan 7 och åkte en sväng innan vi kom till vår destination som var paintball ute på Munsö. Under vägen utsattes hon för en rad saker för att inte kunna veta vart vi var påväg. Efter paintballen blev det brunch och sedan tog vi oss in till Söder för yoga. På eftermiddagen blev de middag och en rad utmaningar som hon utsattes för innan vi avslutade kvällen med en suprice. Efter det blev det utgång för resten av gänget och jag begav mig hemmåt då jag var helt slut. 

Mycket skratt blev det denna dag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: