En weekend i Skåne

Oscar kom och hämtade mig efter jobbet i fredag och sen åkte vi ner till min bror och Lousie i Skåne. Mamma, Kajsa och Jesper hade redan kommit dit när vi kom. Tacomys fick starta igång vår helg.
På lördagen blev det cross och fyrhjulskörning på förmiddagen. Vid lunchtid åkte vi in till Malmö och lekta av oss på Prison Island. Till er som inte varit där kan jag rekommendera att testa det. Lite som fångarna på fortet och där kan vem som helst springa av sig i cellerna . Vi kördel killarna mot tjejerna och vi vann överlägset. På kvällen lagde vi middag tillsammans och avslutade kvällen med sällskapsspel. På söndagen blev det en skogspromenad i 2,5 timme och sedan begav vi oss hemåt igen till Göteborg.
Jag har haft en otroligt härlig helg, med kärlek, skratt och massa mys.

 

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: