Regniga februari ☔️

Denna vecka har varit helt okej. Oscar har varit iväg så de har vara lite tomt i huset utan honom. 
Helgen däremot blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag och Electra skulle åkt till Sunne för att åka längdskidor. Men så blev det inte då det vara lika dåligt väder där som här. Plusgrader och regn gjorde att vi stannade hemma istället. Vi passade på att klättra på lördag förmiddag och sen blev det till att montera garderober på kvällen. Montering och en flaska bubbel gjorde susen. 
Söndagen åkte Oscar och jag för att kolla nya möbler samt att vi gjorde klart de sista i klädkammaren. På kvällen blev vi bjudna på söndagstacos hemma hos Emelie och Jacob. Bara avslut på helgen! 





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: