Fösta segern i år!

Ja då var helgen slut. Det var en av dom bästa helgerna på länge! Den har varit super rolig och det har varit ett fantastigt väder!

I fredags åkte jag till bror min och sov över där. På kvällen tittade Lars och Olof förbi och var där ett tag. Lars spelade gitarr och sjöng för oss. Även Linus spelade lite. Det var riktigt mysigt förutom att jag fick sova på 2 förbaskade liggunderlag, så snäll var min bror.

På lördagen när jag vaknade kunde jag knappt röra på mig. Hade hon i hela kroppen. Jag tror att det var från träningen i fredags med. Vi gick i alla fall upp tidigt och hämtade Johannes på Söder och sen åkte vi till Uppsala på cykeltävling och Linus skulle tävla. När vi kommer fram kom Lina och Bitta. Har saknat dom, så det var kul att träffa dom igen. Vallentuna laget såg ganska laddade ut när dom stod på start linjen. Det var 140 startade i Elit klassen och det var andra länder med ex Danmark, Norge och Slovakien. Dom skulle köra 15 varv = 20 mil. Men redan på första varvet fick Linus problem med cykeln, men det gick inte att fixa så han fick kliva av. Han var ganska sur för han kände sig i bra form. Så vi fick heja på dom andra Vallentuna grabbarna. En efter en bröt pga av vurpor eller som Johan Eriksson fick, skavsår på bröstvårtorna. HAHA! Jag tror han inte fortfarande. Patrik körde bäst och kom in på en 14:e plats. Linus lämnade av mig vid Medborgarplatsen där jag gick till Södra station och tog tåget hem. På vägen träffade jag Kiefer. Vi gick och handlade lite mat som vi skulle ha till kvällen. Senare kom även Sandra, Chris, Nicole och Oscar. Så vi grillade lite och tog det lugnt. Men jag sprang runt och stressade som en gris.

Vi gick upp vid 8 på söndagen och vi åkte hem i från vid kvart i 9 till Uppsala, jag skulle tävla och startade 11. Chris körde oss och vi åkte full bil upp. Var ganska nervös och det var mycket varmt ute. vi körde 30 min + 3 vara på en GP bana på 2 km och en förbannat jobbig backe. Fast de gick ju bra i alla fall. Kom 1:a i Junior klassen och 6:a på elit sidan. Satt och kollade lite på Junior killarna när dom körde, medens vi väntade på prisutdelning. Åkte hem direkt efter prisutdelningen. När jag kom hem hade jag 30 min till tåget skulle gå till Gnesta. Så de blev en snabb tur hem och sen åka i väg och vara barnvakt. Var där till 9 och hoppade av i centrum och jobbade en stund innan jag åkte hem. Så jag har varit i full gång. Har inte hunnit plugga något.

Tack Bitta och Lina för hjälpen och stödet! :) Längtar till jag får träffa dom igen

Puss och Kram Lisen



image196

image197 

image198

image199


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: