Renhet, Ärlighet och Kärlek

Ny vecka ny start. Oh My Gud! Jag vet inte hur länge sen sist jag var på så här bra humör och så glaaaaaaad, skrattat så tårarna bara rinner. Det känns så underbart. Jag börjar bli Lisa igen ! I måndags efter skolan tog jag en fika med Chris och satt och snacka ett bra tag och hade det trevligt. Hade ett möte vid 3 och efter de mötte jag Kiefer så vi tog en liten shopping sväng i stan. Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Bara varit i skolan och sen blev det lite träning. Allt börjar vekligen lägga sig på plats, fast jag har dig i tankarna. Men jag har insett nu att de inte funkar, jag kanske borde ha insett de tidigare men jag ville verkligen ge dig chansen.  Du är inte den jag trodde du var och det måste du acceptera, eller göra något åt!

Renhet, Ärlighet, kärlek och respekt.. med dom har 4 grejerna kommer du långt i livet, Tro mig!
Puss o gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: