Första och sista

Då var det gjort i år igen! Midnattsloppet för tredje gången. I år var vi alla limeneongröna löpare. Riktigt roligt när alla springer i samma färg. För en gång skull var det uppehåll och inget regn på hela kvällen. Är lite besviken på hur dom hade lagt banan. De två första kilometrarna var det trångt och de gick inte ett springa förbi, skulle man förbi någon var man tvungen att ta sig utanför banan. De resulterade i att man tappade tid i början. Dessutom var banan ändrad på vissa ställen och uppförsbacken i slutet höll på att döda mig. Trotts detta gjorde jag mitt livs lopp. Har aldrig sprungit så snabbt. Min uppladdning har väl inte varit den bästa, men med rätt kost och någorlunda träning har jag åter ingen lyckats prestera över mina förväntningar. Min tid blev 50.49 min och det var min första och sista mil för i år. För idag kan jag knappt röra på imorgon kommer det bli ännu värre!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym är du!

2013-08-30 @ 08:02:57
URL: http://emeliesundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: