Då var men en lägenhet fattigare

Dagen börjar med att jag blir väckt av en jobbig pojkvän. Han hoppar och skriker gå upp nu, du ska inte sova längre. Jag försöker att somna om vilket inte är det lättaste och efter en stund märker jag att de är någon som tar tag i mina fötter och försöker dra mig ur sängen. Jag gav mig och gick upp till sist. Tvättstuga, packning och städning stod på schemat för dagen. Vilket inte är det roligaste när man inte vill flytta. Så för att dra ut lite på tiden tog jag vagnen ner till stan och mötte upp Rebecca för en lunch. Passade på att växla lite pengar och köpa ett par stövlar. När jag kom hem fick jag ta tag i allvaret och börja fixa allt både till resan och flytten.

Nu sitter jag hos Oscars föräldrar och om några timmar är vi på flygplatsen på väg till grekland!

Kommer hem den 31:a igen då jag ska berätta allt vad vi har hitta på under veckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: