Uppe med tuppen!

Två dagar i rad har jag varit uppe vid 7 tiden. Eller jag kanske ska säga att jag inte självmat gått upp utan varit tvungen att gå upp då. Första dagen vaknade Sandji och började små skratt och peta ut ögonen på mig. Inte det lättaste att sov så det var bara att gå upp. Vi gick upp och åt frukost och satte på en film så jag inte skulle somna. Vid 10 tiden somnade Sandji på Lowas bröst och jag fick två timmar sömn. När vi vaknade åt vi lunch och jag åkte och lämnade Sandji i Hökarängen och åkte hem igen. När jag kom hem städade jag hela huset och på kvällen kom Elina och hämtade mig. Vi åkte ner till stan och hyrde film och köpte mat med Johan och Rein. Elina sov över.

Idag så ringde klockan kvart i 7 och det var kämpigt att gå upp, men upp kom jag. Åt frukost och klädde på mig. Louise och jag skulle till stallet och klättra med hästarna. Har precis kommit hem. Ikväll ska jag in till Söder och träffa R. Vi har inte träffats på tre veckor. Får se vad han har hittat på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: