Nu smäller det!

Veckan har gått fort. I veckan gick jag på bio med Lowa och några till. Vi såg en skräck film Barnhemmet. När vi var inne och det hade gått en stund av filmen så råkade Lowa och jag knocka varandra för att vi blev rädda samtidigt.

Torsdag morgon hade jag tid hos doktorn och det visar sig att jag har fått luftrörsinflammation. Läkarna tycker att det är konstigt att jag fått det igen. Så efter jag har kommit hem från Italien ska jag göra lungröntgen och kolla vad det är som spökar. Direkt efter jag hade varit där tåg jag tåg och buss till Kiefer. Mötte Sandra i Ekerö centrum. När vi kom fram hade Oscar redan kommit och vi gjorde oss i ordning för bad. När vi kom ner hade Nicole och 3 tjejer till redan kommit så vi gjorde i ordning och åkte ut och mötte dem. Dagen bestod av mycket vatten skidor och åka i ring efter båten. Efter alla ring turer hade många ont i kroppen, blåmärken och olika typer av sår. Men vi hade riktigt roligt! På kvällen var det jag och Oscar kvar hemma hos Kiefer och vi sov även över. Åkte vid halv 10 hem för att börja packa och för att Kiefer skulle jobba vid 11 med.  Nej nu måste jag packa. Sara kommer om en timme med. Ha det så skönt här hemma, medans jag är i Italien! :D

Puss och kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: