SP Tiger 0604 <3

Då var man hemma igen, efter en undrbar vecka i spanien med min klass.

Jag har nog aldrig skrattat så himmla mycket i mitt liv som den här veckan. Vi har haft det så himmla bra, fast vädret var mycket dåligt dom första dagarna vi var där, men vi fick turen med oss och hade strålande sol i 3 dagar. Vilket gjorde att vi kunde vara på stranden, spela vollyboll och bada.  Vi gjorde allt för att få stanna där en vecka till för vi trivdes så himmla bra, men så klart fick vi ju inte det.  Det belv mycket tråning för min del i de hårda värdret och jag trodde att jag skulle ligga på sjuksängen i ett par dagar, men jag klarade mig riktigt bra och är frisk. Under de här dagarna har vi hittat en bra dans bar så vi nästa gått till vara kväll, vi hittade ett vattenpip ställe som många gick till och det blev till en favorit. Vi hade en svart och vit sten som vi kallade för "svartepetter" som man skulle gömma hos varandra och den som hade stenen till middagsmötet på kvällen, var tvungen att göra ett straff som vi andra fick komma på. Jag hade turen och fick aldrig stenen. En kväll lyckades jag få en dejt , men jag dissade honom. För vi hade andra planer på kvällen där. Vad har vi mer gjort?  När de regnade körde vi sing star, buzz eller gitarr hero eller så kunde man kolla på film. Veckan blev mycket lyckad och de här kommer man minnas hela livet. Då är det ett år kvar till nästa Spanien resan och sista med. Tack för allt!  <3

image181

image182

image183
image184

image186

image187

image188

image189




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: