Hemma igen!

Har snart vart hemma i en vecka efter resan till Spanien. Det var helt underbart.


Det började med,

Onsdag: Kom till Lowa på tisdag kvällen och kolla på Aik- Hammarby ;) sen åkte vi till Mimmi för att sova över där. 04.15 åkte vi från Mimmi till Arlanda för att möta resten av klassen. Vi var framme vid 11 och åkte buss ner till Nerja :)  vi bodde på ett svenskt hotel och sen möte vi Kim och restan av den andra klassen :) sen drog vi ner till stranden.


Torsdag: Blev väckta 7.45 för att ta en morgon jogg eller promenad innan frukost. sen käka vi så va de bara att sätta på träningskläder och gå upp till basket / fotbollsplanen. träningen mellan 10- 12 , men jag fick inte träna efter som jag fortfarande va sjuk, men jag var med på ett litet hörn. Efter de hämta lunch sen ner till stranden och så va vi där till 5. på kvällen va vi ute och käka och shoppa :)

Fick veta att de var en cyklist så ägde de andra hotellet. så var och hälsade på han. Han var as grym och är proffs cyklist. José och jag snacka lite och så sa han att han skulle tälva på söndag så jag skulle kolla på honom :)


 Fredag: Väckning 8.15 mogon jogg/ promenad, Frukost, träning mellan 10- 12, efter de stranden till typ 4 och så hade vi middags möte och sen gick vi ute och käkade och så på kvällen, satt vi inne på cafét och spelade spel och hade kul.


Lördag: Morgon promenad 07.45 och sen frukost. Idag var de en ledig dag och man fick välja vad man ville göra. Antligen åka in till Malaga och shoppa, eller ligga på stranden och steka eller vandra till en helig stad. Så jag valde att vandra :) de blev 1,5 mil :O Men de var helt okej. Sen när vi kom tillbaka vid 2 tiden tog vi ett dopp i poolen :) Fixade oss efter de och gick ut och käka.


Söndag: Morgon promenad 8.15 . sen var de stora matchen i brännboll mot el klassen. där det bara är killar. Men tror de eller ej. Men vi SPÖADE dom STOOORT! ;D haha.Kanske för att jag var lag kaptenen, eller?  sen log vi på playan hela dagen.


Måndag: 7.45 promenad sen träning som vanligt igen 10-12  sen playan. som vanligt


Tisdag: Kim och andra klassen åkte hem :( Tråååkigt, men vi fick gå upp som vanligt.  Men idag var jag med och sprang: ) sen hade vi basket tungering med klassen, haha mitt lag kom sist, alla gav upp förutom jag. sen va de playan.


Onsdag: upp tidigt och sen flyga hem. Men allt blev kaooos!! de va köer på motorvägen så vi hade en timme på oss tills vi skulle lyfta. Så de var bara att springa till incheckingen. haha, men sen var vi i luften och på väg hem till Sverige :)



image5

image6

image7

image8

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: