Regn, Sol, Regn

Ja, vad säger man om det här vädret. Inte det bästa om man säger så. jag vill bara ha sol, sol och sol :) För då är det varmt och skönt, plus att  man får en bra bräna och man kan bada och ha det kul hela dagarna. Det hade väl vart något ?

Dagarana bara försvinner känns det som. Men om vi går tillbaka till Midsommar. Hum vad gjorde jag då?
Jo just ja :) Åkte ju till Sollerön och tävlade. På Torsdagen så körde vi 10 varv på en bana som va rund 6,5 km. Det gick inte speciellt fort men jag gjorde slut på krafterna genom att göra lite små ryck och när jag väl bestämde mig att jag skulle spara på krafterna så gjorde jag lik förbannat ryk. haha. Jag vet inte riktigt vad jag tänke på. Men det slutade med en 4:e plats och är rätt så nöjd med det (:  Det var ganska så mysigt  där och vi umgick med folk och hade det trevligt , till och med mormor var med och det riktigt kul.Brorsan körde på fredag, så vi var och kollade på honom hela dagen. På lördagen så gick det inte lika bra, det regnade och det var inte de roligaste vädret skulle köra. 10 varv på en 2 km bana och varanat varv var det spurt pris. puh, de gick inte lite fort heller. Men jag körde bara 4 varv sen fick jag kliva av pga mina pulsrusningar. Sen åkte vi hem på kvällen. Var skönt att komma hem. Åkte till Älskligen dagen efter. Mysigt!
Sen fick jag en uppgift att ringa till Fred och be honom om hjälp. Han har hjälpt mig jättemycket och jag tackar verkligen för det! Så nu har jag fått ett tränings program fram till SM och det känns redan skit bra, så blir bara mer och mer taggad nu. Men den tråkiga nyheten är att jag kommer förmådligen inte tävla något mer i år. Men jag hoppas att jag kan köra dom sista tävlingarana och de ska nog gå bra :)

Så vad händer mer.
På lördag blir de upp tidigt och åka till Uppsala och köra Svenska Mästerskapen . sen nästa vecka kanske de blir att jag följer med älskligen och hans familj till landet. Sen åker vi på Söndag till Tidaholm och är där en vecka för det är ju U6.Men ser ju fram emot att laget kör bra och att syrran gör bra ifrån sig, men de blir väl inga större problem heller ;) jag finns ju på sidan och stöttar dom :)  Längtar, kommer bli skitkul :)

- Lisen

image10

image11

image12

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: