Lidingöloppet 🏃🏼💨🏆💪🏼

För en månad sen bestämde vi oss för att springa Lidingöloppet tillsammans. Vår uppladdning för loppet har inte varit den bästa, men vi bestämde för att göra de till en kul grej. Känner jag både Oscar och mig rätt så kunde vi inte att låta bli att ha ett mål på under 3 timmar. Vilket jag var noga med att säga innan att de får ta den tiden de tar.
Lättare sagt en gjort , vi båda kände oss otroligt fräscha fram till sista milen då krampkänningar sakta började smyga sig fram och det var ändå kämpigt dom sista kilometrarna innan mål. Jag är otroligt stolt över oss båda att vi kom in på en sluttid på 2.54 och att vi sprang hela vägen tillsammans. 
 
Nu i kväll blev det middag hemma hos pappa och Lisen och lite födelsedagsfirande för min kära fästman som fyller år idag. 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: