Göteborgsvarvet

Den här helgen har inte varit något utav de vanliga. Efter jobbet i fredags fick vi äntligen flytta in i huset. Dock har vi ett halvt fungerande hus då elektrikerna kommer imorgon och fixar de sista.

Vi har också haft finbesök av världens bästa mamma. Stackars henne som fick bo i vårt kaos.
Igår var det Göteborgsvarvet och formen kändes helt okej. Första halvan av loppet kändes bra trotts att jag hade problem med andningen. Hade otroligt svårt att andas med magen. Ju längre jag spang ju mer kom luften bara till bröstet. När det var några kilometer kvar kändes det som att väggen inte var långt ifrån. Inga muskler svara när jag försökte öka farten. Tillslut fick jag kämpa med att bara se till att komma i mål. Är lite smått besviken på prestationen men ändå glad för att jag tog mig runt. Har i alla fall konstaterat att cykla är nog mer min grej än att springa. 
Idag har jag blåatår och fötterna gör otroligt ont. Är lite små seg i benen, trodde jag skulle vara mer trött och sliten. Vi bestämde oss för att ta tag i målningen som vi har kvar och vad passar inte bättre med lite takmålning. Så imorgon säger vi hej träningsvärk i axlar. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: