Göteborgsvarvet

Nu är det bestämt den 23 maj kommer jag och Electra springa Göteborgsvarvet. Jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Blir man utmanad så kan man ju inte tacka nej till det. Dessutom gör vi det för välgörenhet. I höstas cyklade jag till Prag tillsammans med Herbalife och samlande in pengar till utsatta barn i Afrika. Denna gång går bidraget till Clowner utan gränser. Det sägs ju att ett skratt förlänger livet. 
Det kommer bli en stor utmaning för mig då jag tidigare har sprungit 1 mil som längst och löpning är inte min starka sida. Jag hade hellre cyklat 17 mil, för då vet jag vad jag ger mig in på. Nu är det bara att se till att träna ordentligt och försöka undvika skador.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: