Vardagen

Sova, äta, jobba och träna. Sova, äta, jobba och träna. Ja just nu blir det inte så mycket mer än detta. Allt flyter på och jag tänkte att jag skulle börja dela med mig med träning och uppladdning inför sommarens/höstens utmaningar. Eftersom kroppen inte klara av elitnivå får jag nu se till att krossa alla motionärer istället. Jag hoppas morbror Magnus har anmält sig till midnattsloppet för där ska jag se till att spöa skiten ur honom. Sedan har jag ett mål att slå pappa med en viss tid på cykelvasan. Så nu måste jag ligga i med träningen.
En lugn helg med vänner och träning. Middag, spel och massa skratt.



Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag är anmäld. Det kan hända att du vinner men då får du ta i.
Vilken tid ska du slå Robban med i Cykelvasan?

2013-02-10 @ 09:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: