Kärringben?

Hade lite längre helg än vanligt och tillbringade den i Stockholm. Har haft en lugn och harmonisk helg och prioriterade att vara med mamma och pappa, framför allt pappa. Två dagar på sjön i längdskidspåren tog knäcken på mig. 12km båda dagarna blev mina stakars ben till kärringben ett par dagar. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva kärringben. Men fick riktig träningsvärk i ljumsken och höften så jag började gå som en kärring. Förlåt om det är någon som tar illa upp, men jag kände mig som en sådan. Lördag kvällen var pappa och jag på champagneprovnig väldigt intressant och lärorikt. En härlig och mycket bra helg!



Kommentarer
Postat av: mormor

Du Lisa så där känner jag mej alltid! Du skulle kalla dem för mormorsben istället, jag vet precis hur det känns. Tycker synd om dej!

2013-02-28 @ 17:18:27
Postat av: Marina Dahlberg

Skidåkning på sjö! Blir så avundsjuk.

2013-03-03 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: