Första doppet i september

Helgen har åter igen varit helt super. I fredags blev det tjejkväll och lördagen tillbringade vi ute på sjön. Första gången så länge jag kan minnas att jag har bada när det är september. Då menar jag såklart i Sverige. Det fuskades lite med våtdräkter, annars hade jag nog aldrig klarat av att vara i vattnet i två timmar. Grillning och vattensporter gjorde lördagen ett minne för livet. Kvällen blev det filmmys med Sara och John.
Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag fick en lektion i poledance i födelsedagspresent av Malin. Men instruktören kom aldrig så vi åkte hem igen efter 40 min väntan. En lugn dag med en hel del träningsvärk i kroppen. Imorgon blir det jobb som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: