Sälen/Stöten

I torsdags eftermiddag packades minibussen och arbetsgänget skulle på konferens hela helgen. Det tog några timmar och jag fick köra halva biten. Då mina kära kollegor gnällde ungefär hela den vägen om att jag inte skulle köra så fort för att det var halt ute. Men jag ville bara komma fram så jag slapp höra deras tjat. När vi kom slängde vi in väskorna på rummet och gick ner och hälsade på resten av gänget. Hela fredag tillbringades i skidbacken och på kvällen var det afterski och middag. Lördagen var det konferens och skoterkörning på fjället och 7 kamp. Riktigt rolig dag! Under kvällen blev det avslutningsmiddag och söndagen blev det hemresa. Det var ingen som ville åka hem på söndagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: