Hämnden är ljuv!

Trodde jag skulle få lite sovmorgon idag. Efter alla mornar när jag har gått upp tidigt har jag retat Oscar och tvingat upp honom när jag har gått upp. Tycker att han sover för mycket, nästa så att han sover ihjäl sig. Idag kom hämden kan jag säga. Han håller på och kittlar mig när klockan är 07.00. Inte okej! Han sätter på tv på hög volym och stänger inte dörren efter sig, plus att han gör oväsen i från köket. Tror ni att jag var glad när jag skulle gå upp. NEEJ!

Trodde inte att det kunde bli så här stökigt när man bor med Oscar. Han brukar alltid plocka upp efter sig och vara noga med att inget finns på golvet. Okej, nu ska jag inte bara skylla på honom för det mesta som är där är mitt. Ops! Dags att städa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: