Börjar bli nervös

Igår dagen belv den mycket bra dag. Först lite träning på morgonen. Sedan åkte jag till Helena och vi hämtade Sandji på dagis innan vi gick till Fasta Centrum och shoppa. Åkte hem senare på kvällen.

Nu är det mycket nära. Oscar har varit och kollat på en lägenhet och om en och en halv vecka så kanske är den vår. Vi kommer förmodligen få svar idag. Spännande! En 2:a på Vasagatan klart vi ska ha den.

Nu börjar jag bli nervös inför morgonens tävling. Det är mer än ett år sedan jag tävla sist och nu är jag tillbaka igen. Det trodde jag inte om jag ska var ärlig.

Nu har Elina kommit och vi ska äta frukost, får se vad vi hittar på.




/lisa

 

Lisa är bäst, hon krossar alla imorn och vinner! bara så ni vet/ elina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: