Galen helg!

Jag har varit helt slut i några dagar. Långa dagar och lite sömn. Torsdag gick vi ut ett gäng till HC för att det var neon party. Folk var inkletade i olika färger som lös upp i mörkret. Det var riktigt häftigt!

Fredagen ska vi inte ens prata om. Det kan vi kalla oturs dag! Det börjar med att jag bränner sönder min armbåge på Tessans plattång. Senare råkar en stänga igen Oscars dörr som är låst och man kan bara öppna inifrån. Jag har betala 400 spänn för att någon gör dumma saker. Min sko gick sönder tappade min tura hörhänge. Allt gick snett! Som tur så hade jag Lowa och Isabelle den kvällen som gjorde mig på bättre humör. Jag saknar dom redan och jag vill att dom ska komma hit igen! Lördag morgon blev det jobb som vanligt, dessutom kvällsåk. Regn och dimma gjorde att vi hade 6 000 åkare på 10 timmar. Vanligt fall brukar vi ha runt 13 - 14 000 åkare.

Imorse väckte Linnea mig halv 12 och vi bestämde oss för att åka till Borlänge och shoppa lite. Sagt som gjort! Kom hem vid halv 9. Oscar och jag tog en träningsrunda och nu är det läggdags.

Jobbar fram till fredag och i helgen åker jag och Oscar till Göteborg!!


Jag hoppas jag får fram lite bilder från helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: