Sjuk!

Våra kära vänner åkte hem igår. Jag och Oscar gick en stund på stan för lite shopping, handlade även lite mat innan vi gick hem. På kvällen började det göra ont i korppen och jag kände hur febern börja smyga sig fram. Misstänkte att det var mina luftrör som spökar igen. Jag gick och lade mig tidigt. Vid 12 tiden hade jag jättesvårt att andas och tycket i bröstet blev bara värre. Oscar ringde en taxi och vi åkte till sjukhuset. Fick vänta en timme innan vi fick hjälp. Läkaren sa att jag hade högfeber och att mina bröst muskler har blivigt inflamerade samt att det kan leda till en lunginflammation, om jag har otur. Jag hoppas det försvinner snabbt. Vi var hemma vid 3 tiden igen.

Idag är det lite bättre, har bestämt mig för att åka och jobba i alla fall. Jag hoppas att det går ganska bra.

Tur att det finns Alvedon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: