Middag med gänget

En riktigt lång sovmorgon för min del. Gick upp och gjorde lite frukost och gick genast till soffan och lade mig där. Efter någon timme kom pappa och tjata på mig att jag skulle byta om till träningskläder. Det var bara at kliva ur soffan och byta om. Lastade in skidorna i bilen och begav oss till Tveta. Det blev en tur på 1,5 mil. När jag kom hem blev det mat och sedan göra sig i ordning inför kvällen. Tog bilen in till stan eftersom man inte kan lita på tågtrafiken just nu. (lite bekvämare med bil också) Mötte upp Lowa vid centralen och sedan gick vi bort till restaurangen där resten var. Ingen av oss visste inte vart vi skulle. En vägbeskrivning av Chris att vi skulle följa Drottninggatan var givet. Knappast!! Vi ringer och frågar vart vi ska och han säger till oss - Gå rakt fram hela tiden. Okej, vi gick rakt fram som vi blev ombädda till. Vi ringer igen och frågar vart vi ska. - Gå rakt fram. Vi forsätter att gå rakt fram. Helt plötsligt tar vägen slut och vi ringer igen. – Vänd, ni har gått för långt. ÅHH! Det var bara att vända och gå tillbaka, tills vi skulle upp för ett lite krön och så låg restaurangen lite längre upp. Där var hela gänget samlat. God thailändsk mat och mycket prat begav vi oss efter någon timme vidare till Café 60 och tog en fika där. Vid 11 tiden åkte jag hem. Passade på att skjutsa hem Chris och Mimmi också.

Imorgon åker jag tillbaka till Sälen. Min familj kommer att följa med mig upp och tillbringa några dagar där uppe.



Saknar O!

 

 





Kommentarer
Postat av: L2

hahaha jag ser skit liten ut ! hahaha fyller snart 20 jajo tjena ;)

2010-01-31 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: