Lördag 30 Maj

Igår var jag i skolan och gjorde ett naturprov vid lunch. Efter provet åkte jag direkt till Helena. Vi gick och hämtade Alliou på dagis och därefter gick vi till en lekpark och lekte en stund. Vi gick tillbaka till Helena och hämtade lite saker och gick vidare till Madde. Där fick vi middag och jag satte ihop Allious cykel som han hade fått. Jag åkte därifrån vid 7 tiden och mötte upp Emelie, Sebbe och Korre i Tumba. Vi åkte vidare hem till mig. Vi spelade lite basket och kollade lite på film under kvällen.

Idag vaknade jag i skaplig tid. Tog ner Tc från vinden och ställde den i solen och körde ett pass. Efter träningen åkte jag och handlade åt mamma. Nu måste plugga så jag blir klar med allt.

Pusskram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: