Grillning

God morgon!
Jag har precis vaknat och det är inte en människa hemma. Helt underbart! Jag tror det är andra gången jag sover helt själv i huset och jag det är lite läskigt, men samtidigt skönt.

Igår mötte jag Johan nere på stan. Jag lämnade in min klocka för den gick sönder på Grönan och jag måste vänta mer än en månad innan jag får tillbaka den. Efter det gick vi och fixade lite kort på fotoaffären. Sedan tog vi en fika med lite människor. Vi satt där ett bra tag. Jag, Johan och Rein bestämde att vi skulle äta middag hemma hos mig. Vi gick och handlade och fixa en god middag och så kom det 3 stycken till och åt med oss. Under kvällen blev det Kubb och Buzz. Mycket trevlig kväll måste jag säga.

Nu ska jag fixa lite och sedan in till stan och träffa Lowa, sedan ska vi hämta Sandji som ska sova hos mig i natt.
Mamma, pappa och Kajsa har åkt till mormor och Linus är och kör Scandinavian Week.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: