Januari månad är slut

Igår fick jag sluta tidigare från sista lektionen och jag kom hem i skaplig tid. Vi skulle på årsmöte klockan 7 och innan det vill jag åka och hämta mitt körkort. Men jag ville inte åka själv, så jag tog med min syster. Vi hade lite bråttom för dom stängde 7 och vi åkte 10 i. Jag hann och vi åkte direkt till klubblokalen, där blev det massa prat och efter mötet blev det filmvisning. Min och Luddes film blev succé och det var många som gillade den. Efter en stund åkte jag, Ludde, Sebbe och Rasmus ner till stan och köpte lite godis och där efter åkte vi hem till mig. Vi tittade på film och senare på kvällen så skjutsade jag hem dom även Angelica för hon var hos oss med.

Idag gick jag upp vid 9 och tog fram mina cykelkläder, vi skulle köra ute. Men så ringer min tränare och säger att de blir inne i stället. Det hade jag inte alla lust med. Men jag fick göra de ändå. Så det var bara att packa väskan och cykla bort. Nu ska jag hjälpa pappa och göra det sista i mitt rum, så ska jag förhoppningsvis flytta in där. Mamma och jag ska till Ikea och köpa nya grejer till mig med.


Pussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: