Ingen får kalla mig för maggan!

Många kanske har läst Kajsas blogg. Där hon har skrivit att jag ska börja kallas för Maggan. Jag kan bara säga att det är TOTALT FÖRBJUDET!! Mitt namn är Lisa och inte Maggan och det värsta jag vet är när någon säger Maggan till mig.

För övrigt har det varit mycket den här veckan. Igår slutade jag klockan 2 och kom inte hem förens vid 6. Finns en lång historia på Kajsas blogg.  Jag hann äta en macka och sedan kom min tränare och hämta mig och så åkte vi bort till träningen. Vi hade cirkelträning och det var jobbigt. Jag känner idag att jag har träningsvärk men bara på ena sidan. Måste ha gjort något knasigt.

Idag blev det en lång dag och jag började halv 10 med lite Matte. Där efter var jag i skolan ända till halv 5. Kunde åka hem utan några problem idag. När jag kom hem bytte jag om och satte mig på testcykeln. Nu håller jag på och försöker fixa det sista med filmen som Ludde och jag har gjort. Den ska vara klar till på fredag då den ska visas upp.  Nu ska jag sova. Blir uppstigning 6 imorgon bitti. Är en kort dag och jag ska träffa My efter skolan. På kvällen blir det träning.

God Natt



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lill-Maggan :) Grattis till körkortet, nu kan du ju köra service åt dig själlv :)



/Sören

2009-01-29 @ 10:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: