Weekend

Igår började dagen med att jag åkte in till stan för att gå på en arbetsintervju. När jag var klar där mötte jag Helena och Sandji vid Åhléns och vi åkte till Stadion för att se på när Louise skulle tävla. Det blev mycket väntan, till slut fick vi se henne och sedan begav vi oss hem. När jag kom hem åt jag middag och hoppad in i duschen. Elina och Tessan kom förbi och vi åkte in till stan för att gå ut och dansa.


Idag har jag bara slappat. Mormor kom igår, så det har bara varit hon och jag hemma. Jag har låg och kollade på film till klockan 5 då Caroline ringde mig och frågade om jag vill följa med ner till centrum och äta middag med henne. Självklart gjorde jag det, hon kom och hämtade mig och vi köpte hem mat och åkte hem till henne. Kom hem för en stund sedan. Nu ska jag sätta på en film..



Louise och Goliat

Helena och Chicken



Jag och Sandji



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: