Inte långt kvar..

Nu är det inte långt kvar till jag fyller år. Jag längtar ganska mycket. Första gången på 19 år ska jag få fria min födelsedag själv, kommer kännas konstigt.

Intervjun gick bra idag och jag kommer få en provdag nästa vecka, sedan får vi se om jag får jobbet eller inte. Caroline och jag tog en runda i centrum och en fika med Camilla. Efter det åkte vi och hämtade Carolines lillasyster och skjutsade henne. Där efter fixade hon mitt hår och nu är jag hemma. Ska packa lite kläder och sedan åka till min kära moster.

Imorgon blir det besök på Karolinska. Helena ska följa med mig och jag hoppas läkarna hittar vad felet är. För nu vill jag börja träna!!


Hörs imorgon!

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: