Trött på att de aldrig ska försvinna!

Imorse när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i halsen. Men jag piiiiinade mig upp hur sängen för att visa dem andra hemma att jag inte är någon mes som bara klagar. Så till skolan kom jag var helt varm. Jag tror febern började krypa fram när jag gick in på lektion. Planer att gå hem vid lunch men jag stannade kvar bara för att få bra närvaro inför Spanien resan. Så jag gick hela skoldagen och så köpte jag en massa glass och halstabletter och lade mig i soffan när jag kom hem. Jag fick min tempo hjälm för någon dag sen :)  Jag vill träna! Träna nu!
Jag vet att Alexander läser min blogg och han sa att han skulle bli jätteglad om jag skrev något om honom. Så jag får väl skriva några ord. Framför allt så ser han mycket bra ut och är hur snäll som helst i alla fall mot mig :) Jag hoppas att jag får träffa honom efter hans träning. Men det återstår och se. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jag har slut på tankar och idéer för tillfället.



Kommentarer
Postat av: Therese

du är utmanad! kika in på min blogg :-)

2008-09-30 @ 00:08:54
URL: http://theeresering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: