Söndag

Igår åkte jag direkt till familjen Fall. Där jag, Helena och Madeleine retade Ibou när han uttalade fel på några svenska ord.  Viket blev att han hoppade på mig och som tur va kom Alliou och hjälpte mig. Jag hade riktigt mysigt och det var skönt få vara där och tänka med massa annat. Nu sitter jag och pluggar lite. Fixar lite saker som skulle ha varit inne i veckan. Samt att jag pluggar på mitt körkort. Usch det känns som jag inte kommer någonstans med det. Mitt tålamod är borta och jag vill ha körkortet nu. Men så lätt är det inte heller.  Jag och mamma ska ut och övningsköra om en stund.

Imorgon är det en ny vecka.  Där jag bland annat har körlektioner, ett psykologi prov och skolfoto. Det kommer säkert att dyka upp mer. Förhoppningsvis kan jag börja träna med. Jag har fortfarande lite ont i halsen och hosta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: