Mycket bra kväll!

Igår tränade jag på morgonen. Där efter när jag hade fixat mig och ätit lunch gick jag ner till Södertälje Centrum och tog bussen till körskolan. Där satt jag i mer än 2 timmar och pluggade teori. Vid kvart i 3 tog jag bussen ner till stan igen och mötte Lowa där nere. Där efter gick vi hem till mig och gjorde lite allt möjligt. Vi skulle egentligen plugga, men det kom bara upp andra saker som vi gjorde istället. När klockan var 6 gjorde vi lite mat och spelade lite Buzz. Men vi hann inte spela färdigt för tiden bara försvann. Det blev bråttom och vi började göra oss i ordning inför kvällen. Vid halv 10 var vi klara och gick upp till Caroline där efter vid 11 gick vi ner till stan och Club Seven. Kvällen blev mycket lyckad och vi hade mycket roligt. När stället stängde åkte ett gäng på 10 st hem till mig och kollade på film och åt chips till klockan halv 5. Sedan fick jag säga till att alla skulle gå hem för jag ville sova. Lowa och Caroline sov över hos mig.

Idag gick Lowa uppvid halv 10 för hon skulle iväg och jobba. Medens Jag och Carro låg och sov till 12. Fast vi låg kvar i sängen till 1. Vi åt lite frukost och jag tog en dusch. Fixade lite saker hemma och sedan tog vi bussen åt var sitt håll. Jag åkte till Hökarängen och åkte hem till moster. Hon blev jätteglad för de jag hade köpt till henne. Vi fikade lite och nu är vi hos Familjen Fall och myser lite.

Imorgon har jag inga planer förutom att jag har ett distanspass framför mig. Känns lite sådär om det ska vara det här vädret. Jag hoppas på att det är bättre imorgon.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills Helena ska få sin bebis.  Återstår och se om de blir den 2:a November eller inte. Fast jag tror att hon kommer komma den 3:e medens Helena tror att hon kommer komma den 1:a.

Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: