Mountainbike

Idag skulle jag gå upp vid 9, men på något sätt hade jag stängt av klockan utan att märka de. Så jag vaknade halv 10 och flög upp ur sängen. Hade en halv timme kvar tills träningen började. Åt frukost och klädde på mig kläder och cykla snabbt som sjutton till klubblokalen. Dom väntade på mig. Inte första gången jag är sen. Vi körde i 2,5 timme i skogen. Det var ganska blött och lerigt. Fast vi hade roligt.
När jag kom hem duschade jag och sedan hjälpte jag pappa och riva ner gamla tapeter i mitt rum. Jag höll på att bli galen. Det går aldrig bort. Man får skrapa och skrapa. Nu sitter jag och pluggar på en LÖRDAG!  Jag har massor att göra. Så nu måste jag fortsätta



Hejs svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: