Baby you're a million miles away

Idag är det tisdag och jag känner mig jättestressad. Eftersom jag åker till Tyskland på torsdag och ska vara där i en vecka. Så jag har massa saker som måste göras. Så idag kunde jag vara hemma och fixa det mesta. Imorgon har jag ett jätte stort prov på världskrigen och mellankrigstiden och det är en ända fråga som vi får och det är, Vad har du lärt dig? Då ska man skriva i en speciell modell som vi har fått lära oss och skriva allt vi kan på 4 timmar och sånt prov är inte alls roligt. Men sen har jag i alla fall gjort det, resten av klassen kommer göra de på torsdag. Tror inte jag kommer hinna skirva innan jag åker. Så jag skirver sen när jag kommer hem. Ha de så bra och träna mycket, för de ska jag försöka göra :)

Sara, Jag saknar dig så mycket! Jag vill att du ska vara hemma och vara vid min sida, jag behöver dig! Du är för långt borta ifrån mig.  Du är den bästa kompisen man kan ha!  Du och jag!


Puss- Lisa

image164


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: