Varför varför varför?!

Jag som sätt fram emot i flera månader och verkligen kämpat för att komma tillbaka och allt börjar kännas bra och formen är på god väg, så bara helt plötsligt så får jag inte köra. Mitt sista år som junior och jag får inte starta. SM har alltid varit en favorit tävling för mig och jag har alltid varit i mycket bra form och alltid kört mitt bästa. Det känns för jävligt! Jag har nämligen fått luftrörs inflammation, som kan leda till lugninflammation. Så nu kommer jag äta antibiotika i 10 dagar. Vilket gör att jag kanske inte kommer få köra U6 heller. VARFÖR?! Jag vill inte vara med sjuk eller ha fler problem. Jag vill vara frisk och inte ha några problem längre. För någon gång ska jag lyckas, jag tänker inte ge upp, jag kommer inte sluta kämpa! För nu vet jag vad jag vill och cyklingen ligger närmst mitt hjärta. 

Idag var jag även med i södertäljes länstidning. Där jag bland annat fick vara med på första sidan och så blev jag interjuvad inför SM. Men nu får jag inte köra. :'(   Pappa kom hem med en stor godis påse till mig som gjorde att jag blev på lite bättre humör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: