Blåmärken och träningsvärk

Efter en nedstämd natt väckte mamma mig vid halv 8. För hon skulle till jobbet och jag skulle åka med. Jag skulle åka vidare till Kiefer. Så jag tog bussen från Ekerö Centrum och mot Färentuna och Färingsö. Jag var hos Kiefer vid 10 och Oscar var även där. Vädret var kanon och vi hade planerat att åka båt och vattenskidor. Så vi 3 och Kiefers 2 brorsor åkte ut. Det var hur roligt som helst och vi skrattade mycket. När klockan var 1 gick vi till huset och fixade lunch. Eftersom Kiefer bor precis vid vattnet. Efter lunchen tog vi oss en tur igen och Nicole kom också. Efter det var vi mycket trötta och satte oss och kolla på film, där efter åkte vi och köpte lite mat. På kvällen spelade vi lite spel och så. Vi tog oss även ett kvälls dopp. Runt 2 tiden åkte jag och Nicole hem till henne.

Idag när jag vaknade hade jag otroligt ont i kroppen, självklart var det från vattenskid åkningen. Jag åkte hem från Nicole vid 2 tiden och snart åkte vi till mormor och kommer hem på söndag.

Tack ni fick mig på andra tankar! <3


Oscar och Kiefer

Kiefers bror Kalim

Snyggingen själv

Oscar

Kiefers andra bror Rakim

Jag åker

Kiefer,jag och Nicole sitter vid kanten

Kvällsdop



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: