Onsdag 23 Januari

Helgen blev mysig. Var ute och åt med Kim och hans familj. Sen hyrde vi en film och köpte godis och hade de mysigt.Gjorde inget speciellt dom andra dagarna. Mamma, jag, Ludde och Morgan tog en promenad på 7 km spåret på söndag morgonen och så var hela söndagen slut. Låg mest och sov hade så ont i huvet och förkyling satt fortfarande kvar lite. På måndagen sov jag över hos Kim igen, gjorde väl inget speciellt på kvällen, pluggade lite och så. På tisdagsmorgonen mötte jag mimmi i Skanstull för vi skulle simma. De var kul, men mimmi vara varavade mig hela tiden och idag har jag jätteträningsvärk. Efter de så bastade vi och tog de lungt innan vi åkte till skolan. Idag har jag väl inte gjort något speciellt bara varit i skolan och sen tränat en stund nu på kvällen. Imorgon är jag ledig för jag ska till sjukhuset och kolla mina ben. Typ om de är något ämne som saknas i musklerna eller vad de nu var. De blir nog bra :)


image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: