Jag önskar att någon förstod mig!


 

Det är ingen, verkligen ingen som vet hur jag mår innerst inne. Om jag bara får vara mig själv och får göra det som jag mår bra av, utan att folk ska lägga i och påpeka vad som är rätt eller fel. Den dagen kommer när jag ska visa eller alla att jag med kan, det vet jag! Men just nu känns det som jag bara vill ge upp allt bara för jag orkar inte mer kritik och alla kränkningar. På ett sätt blir jag taggad av det, men ibland eller oftast blir det för mycket. En dag kommer jag bevisa för eller alla att jag med kan och vill! Ni ska allt få se. 

Igår var min sista dag på lovet så jag tillbringade kvällen med Chris och Kiefer. Först kom dem till mig och vid 11 tiden åkte vi till Chris och badade Jakutzi . Idag blev jag väckt av 2 flodhästar som hoppade i min säng ( Chris och Kiefer) Efter som kvällen innan röstade ut mig och jag fick sova själv. Men det gjorde inte så mycket..  Så kvart i 9 gick vi upp och gjorde oss i ordning för Chris var tvungen att lämna bilen hos sin pappa vid 10. Så vi åkte och käkade frukost på John Chris och satt och njöt av våra sista timmar innan vi började skolan. Kajsa kom även och käkade frukost med oss. Senare gick vi till Kungsträdgården och väntade på Ida- Marie, efter det åkte vi till skolan..



Kommentarer
Postat av: Lina

Stå på dig Lisa, du är bland de starkaste människor jag känner. Du klarar det här!

2008-08-21 @ 13:27:51
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: onion! ;)

Kanske en tripp till karlskoga i vinter skulle göra susen?:D

2008-08-22 @ 13:20:02
Postat av: Sara Olsson

jag saknar dej!! du vet att du är stark och klarar allt!! <3

2008-08-22 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: