Helg

Då var de helg igen och på måndag börjar allvaret. Men jag ser fram emot det. Jag och Kiefer har bestämt att vi ska bli plugghästar och plugga så fort vi får något. Vi får väl se hur långt de går.


I torsdag var jag i skolan bara någon timme då vår lärare gick igenom hur man ska jobba med sitt projekt arbete. Sedan fick vi gå hem. På kvällen ringde Johan mig och han sa till mig att jag skulle vara klar vi 8 tiden och att han skulle komma och hämta mig, men inte vad vi skulle göra. Så det blev en liten överraskning. Så han bjöd mig på bio och vi såg Batman. Den var faktiskt ganska bra, lite lång kanske. Jag sov länge på fredagen. Ingen skola för min del. Man fick åka och bowla om man ville men jag var inte på det humöret. Så jag åkte ut på en träningsrunda. Börjar äntligen komma igång. Fast de går inte fort. Men doktorn har sagt att de måste ta sin tid. Jag hoppas att jag blir helt frisk snart. För jag längtar till att få träna som vanligt.  Vid 7 tiden hämnade Mattias och Johan mig och så åkte vi till Edde. Där vi hjälpte honom lite. Efter det tog jag bussen till Enhörna och Elina mötte mig. Så satt vi och kollade film och pratade en massa. Jag sov över där och nu ska jag snart till min älskade moster. :)

Jag saknar tävlingarna och allt cykel folk! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: