Nästa Destination Spanien!

Nu är de bara 2 dagar kvar tills jag åker till Spanien och jag tänkte att jag skulle skriva nu, för sen kommer jag inte att ha tid. Idag i skolan så var de det gamla vanligt sluta halv 5. Men de var inte så många i min klass där. Sen hade jag ett spanska prov och engelska läxa som skulle in idag. Men jag har varit lite slarvlig och har inte orkat plugga.

Imorgon är jag ledig så jag ska förmodligen till Mimmi under dagen och sen kommer Lowa och hon till mig på kvällen och sover över. Dem har lovat oss 26 grader och strålande sol på torsdag och fint väder hela veckan. Så de får vi hoppas på.

För övrigt så saknar jag min kära mormor. Jag får ju inte träffa henne, när dem andra åker ner och tävlar i Linköping. Så lyckat till så får jag hoppas att de kommer gå bra för bror och syster. Men även för dem andra brudarna.


image180
Apelsinlunden - Klassen 2007 <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: