Jönköping!

I fredgas åkte Kajsa och jag ner till Jönköping, för vi hade en träff med tjejprojektet som vi är med i. Det var ungefär 21 tjejer som kom :)

Det började med att vi hade middag på hotellet, Sen vid 9 åkte vi iväg på disco bowling. Hur kul som helst. Johanna, Elin och jag var i lag. Tyvärr så gick de inte så super bra för oss. Men vi kom i alla fall inte sist. Vi höll på ett tag. När vi kom tillbaka till hotellet gjorde vi väl inte så mycket, hade lite kvälls fika och sen fick man göra lite vad man ville. Då kom vi på en briljat idé att busa lite. Jag har nog inte skrattas så mycket på hur länge som helst. Men det var himmla kul. På lördag morgonen var det upp vid 8 och käka frukost och så hade vi samling vid 9 , så åkte vi iväg till go-cart banan. Vi delade in oss i lag och vi blev ett rött lag som jag var med i. Man fick köra 2 omgångar var och så skulle man ha så bra tid som möjligt, efter de var de A,B,C och D final. Jag hamnade då i B Finalen och fick sista start plasten. Var hur sur som helst. Så de var vinna eller försvinna. Så efter 4 varv låg jag 3:a men körde tyvärr ut mig. Men de va roligt så. Vi var väl färdiga runt 12 och åkte tillbaka till hotellet. Käkade lunch och så hade  Anna Enocsson kommit och skulle föreläsa en stund. Den förläsingen var hur bra som helst! Efter de bytte vi om till bikini och drog till äventyrsbadet. När vi kom tillbaka, var vi jättetrötta. Så vi tog en liten tupplur innan middagen.  Slappade och kollade film på kvällen. Upp tidigt, halv 8 för en löptur innan frukost, avslutade allt innan lunch. Sista träffen av de här projketet. Var lite tråkigt :(   Underbar helg!

Pusssss och hej!!

image94

image95

image96

image97


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: