Super helg!

Nästan en vecka sen som jag skrev. Veckan var händelserik, Sov hos moster i onsdags och sen fick jag dåliga nyheter av någora kompisar som gjorde mig beviken, ännu mer sårad och ARG! Det blir ingen trejde chans, du har fått tillräckligt, jag kan inte lita på dig mer och jag trodde du var ärlig. Att du ska få göra precis som du vill och jag inte säger emot, men när jag gör samma sak så blir det ett helvete.Nej, de räcker! Jag måste inse att han är inget att ha längre. Tyvärr, fast jag älskar honom så otroligt mycket! Det känns som du kan göra mig illa hur mycket du vill, men jag tar bara tillbaka dig. Det måste bli stopp nu. Det är försent nu, du kan inte få tillbaka mig mer. Du kan inte strya och ställa över mig längre.  

Fredag, åkte jag hem till Sandra dirket efter skolan med Kiefer. Vi hade planer på att vi skulle på speling, men tillslut så sket sig de och vi fick en väldigt lång promenad och vänta ganska länge. Men till slut kom vi hem och så laddade vi upp med god saker. Mycket mysigt!
Lördagen, vaknade vi med att de ringde på telefonen. Vi satte oss framför tv och kollade film, sen tog kifer och jag tåget hem, eller jag mötte mamma och Kajsa inne i stan för lite shopping :) När jag väl kom hem så var det typ bara att vända igen kändes de som. Möte Sandra på centralen och åkte vidare till Alvik för att möta kiefer och så medans vi väntade på att Linus skulle sluta jobba, så hamnade vi på en indiskfest. haha. Vi gick vidare till Linus och sedan hem till honom och så kom även Robban och Oscar. Det blev en mycket lyckad kväll och helg :) 

Nu måste jag bara skärpa mig med träningen, men de blir någo inga större problem :)

Puss och Gull 

Fredag:
image109

Kiefer och Sandra

image110
Film 
image111
Kiefer

Lördag:
 image112
Den hämska Öl leken
image113
Myspys
image114
Fjortisen
image115
Oscar och Robban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: