Sommarlov

Nu var man hemma igen :)


Det var en tuff veckan, Först i tisdags så var de tävling på bosön. kom 2:a av juniorerna och sen 5:a av elit. Sen på onsdagen var det tävling i Hammarby Sjöstad, där var Tove, Robban och Oscar och tittade på mig är jag körde :) Fast när de va 50 meter kvar till mål så vurpade jag tycker. Var as sur men körde ändå ett bra lopp. Sen på kvällen drog jag till Robban och kollade fotboll. Vi var ett gäng där och de va rätt kul. haha Kifer , jag fattar inte hur du kommer på alla roliga grejer. :D:D


Sen på Fredag morron så hade vi skolavsluting , sen va de bara att åka hem och sätta sig i en bil till Laxå, med Ludde och Kajsa där bak var det svårt att få sen en tupplur för dom skulle ju bara hålla på hela tiden. :P Tävligen gick väl sådär inte så jättenöjd driket. Men jag ska allt visa dom att jag kan :)


Pusssss - Lisaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: