Tjocka släkten

Igår var de julafton och vi hade det riktigt mysigt. De började med att vi gick upp runt 9 och åt frukost sen åkte pappa, jag och morbror till Tveta och gick mil spåret. När vi kom tillbaka så gjorde sig alla i ordning och det var upp dukat för julbord. Efter det satte vi oss och kolla på Kalle och därefter öppnade vi julklapparna. Det tog ett tag och efter det var de många som var trötta men de blev lite sällskaps spel och film tittande. Som några  fick i julklapp. Kajsa och jag fick ett playstation i julklapp och singstar samt massa annat. :) Det blev mycket lykat :)

Idag  var de upp tdigt igen. Fast idag åkte bara morbror och jag ut till spåret och sprang 7 km, gick helt okej, men jag hade ganska ont i rumpan från igår. Sen var de bara hem och göra sig i ording och väg till jobbet. Idag har vi mest tagit de lungt, myst med varandra och spelat massa spel. Kollat även på lite fler filmer. Senare ska de tydligen bli sing star tunering bland släkten Dahlberg. Vi får väl se hur de kommer sluta ;)

 Merry Christmas

image125

image126

image127


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman :) fixat ännu en till blogg.. eller en NY rättare sagt! här hittar du mig; http://thesedaysinmylife.blogg.se

Pussis

2007-12-27 @ 18:52:25
URL: http://thesedaysinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: