23 December

Först vill jag bara tacka mina underbara vänner för att dom ställer upp och stöttar mig :) Det betyder så himmla mycket. Utan er hade jag inte klarat mig. Den här helgen har varit lite halv jobbigt. Men det var lika bra att jag fick ta den här smällen, det kom verkligen som en chock, men det känns också som en lättnad. Jag känner mig fri och det känns så skönt. Jag får göra precis vad jag vill utan att någon ska bevaka mig.  jag älskar mina vänner verkligen! tack för allt!

Tillbaka till helgen så i fredags hade vi julavsluting i skolan. Det var lite lekar och så. Sen efter de gick Lowa och jag på stan en stund och köpte dom sista julklapparna. Efter de åkte vi till Ekerö och hälsade på mamma på jobbet och så köpte vi godis och hyrde film. När vi står och väntar på bussen som var 15 min sen. Stannar en branbil och börjar flörta med oss. 4 st branmän vinkar och skrattar lite. haha. Det såg så dumt ut bara. När vi kom hem till Lowa så la vi oss i soffan och kollade på film och åt godis. Sen kom mamma och hämtade mig efter hon hade slutat. Åkte hem och åt sen åkte jag till stan och träffade Sandra. Planerna var att vi skulle till Oscar. Men eftersom Kiefer inte kunde komma in till stan och så. Så skulle vi åka till Sandra. Precis när vi ska åka så ringer Kiefer och bara dyker upp från ingen stans. Så han följde med oss. Jag skämde ut mig med. men de var inte så farligt. Nu kunde jag ju äntligen vara mitt rätta jag :) När vi kom till Sandra så la vi oss i soffan och åt glass. Vi vaknade inte så farligt sent. Åkte där ifrån vid 2 och var hemma runt 3. När jag kom hem hjälpte jag pappa lite och så tog jag ett tränings pass på rullen hemma. Idag vaknade jag vid 11 och tog en träningsrunda som blev 3 timmar. min när jag inte hade så långt kvar hem sprack min bakhjul, så jag fick gå sista biten hem och jag var ganska frusen.  och nu har mina kusiner kommit  och moster :) Och i morgon är det ju jul afton :) mys


Sköt om er... Pussss- Lisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: